miércoles, 4 de abril de 2012

¡Gracias Silvia! // Gràcies Sílvia!

La web de La yaya costurera es utilizada por los usuarios para informarse de la ubicación de nuestras tiendas, para solicitar trabajo, información de nuestras franquicias, enviar quejas,.... y también ¡felicitaciones! Como Sílvia:

"Quiero manifestar a esta Empresa, mi satisfacción como clienta, muy asidua que soy de la tienda de la calle Providencia nº 93 (Barcelona). Por la gran profesionalidad de su empleada Sra. Isabel, independientemente de la exquisita atención y dedicación a sus clientes. Y como aval de lo que digo, solo tienen que ver mi cuenta de clienta. LES FELICITO, TIENEN UNA GRAN PROFESIONAL Y PERSONA"

Aprovecho la ocasión para agradecer a Silvia su apoyo y felicitaciones. ¡Gracias!

La Yaya.




El web de La yaya costurera es utilitzat pels usuaris per informar-se de la ubicació de les nostres botigues, per sol·licitar treball, informar-se de les nostres franquícies, enviar queixes.... i també Felicitacions! Com la Sílvia:

“Vull manifestar a aquesta empresa, la meva satisfacció com a clienta, molt habitual a la botiga del Carrer Providència núm. 93 (Barcelona). Per la gran professionalitat de la seva treballadora sra. Isabel, independentment de la exquisida atenció i dedicació als seus clients. I com aval del que dic, només han de veure la meva compte de clienta. ELS FELICITO, TENEN UNA GRAN PROFESSIONAL I PERSONA”
 
Aprofito l’ocasió per agrair a la Sílvia les seves felicitacions i el seu recolzament. Gràcies!


La Yaya. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blogging tips