viernes, 9 de noviembre de 2012

Cómo hacer el dobladillo a un pantalón // Com fer la bora a un pantaló

Hace unos días, vi unas reporteras con una cámara que entraban a una de nuestras tiendas de La yaya costurera... ¿Que estarían tramando?

 

No tardé más de 5 minutos a sacar la nariz por ahí para saber que se cocía. Que conste que ¡no soy una cotilla! Sólo quería asegurarme que no pasaba nada malo…

Resulta que las dos chicas habían entrado para que les explicásemos algunos arreglos de ropa para su programa “En 3 pasos” de la Vanguardia.com
¡Me encantó la idea! Y en un abrir y cerrar de ojos ya teníamos grabados dos vídeos.

Si queréis ver el resultado, esta semana ya han publicado el primero: Cómo hacer el dobladillo a un pantalón. ¡Sin máquina de coser!
Parece fácil el arreglo, pero para que quede bien requiere saber más de un truquillo. Mercè, modista de La yaya costurera, nos lo explica con mucha maña.


¡Qué apañada es Mercè!

Ahora os toca vosotros, ¡A practicar este fin de semana!

La Yaya

---------------------------------------------

Fa uns dies vaig veure unes reporteres amb una càmera que entraven a una de les nostres botigues de La yaya costurera... Què estarien tramant?

No vaig tardar més de 5 minuts a treure el nas per veure que s’hi coïa. Que consti que no sóc una xafardera! Només em volia assegurar que no passava res dolent...

Resulta que les dues noies havien entrat per tal que els expliquéssim alguns arranjaments de roba pel seu programa “En 3 pasos” de la Vanguardia.com
Em va encantar la idea! I en un obrir i tancar d’ulls ja teníem gravats dos vídeos.

Si voleu veure el resultat, aquesta setmana ja han publicat el primer: Com fer la bora a un pantaló. Sense màquina de cosir!
Sembla fàcil l’arranjament, però per tal que quedi bé requereix saber més d’un truc. La Mercè, modista de La yaya costurera ens ho explica amb molta traça en el vídeo.

Què apanyada és la Mercè!
Ara us toca vosaltres. A practicar aquest cap de setmana!

La Yaya

1 comentario:

  1. Se agradece una ayuda para poder hacer bien los bajos, que noe s tan fácil como parece. Me gusta tu blog!

    ResponderEliminar

Blogging tips