viernes, 28 de diciembre de 2012

¡La Yaya se ha operado de cirugía estética! // La Yaya s’ha operat de cirurgia estètica!

Pues sí, me he operado la cara para quitarme por lo menos 20 años de encima. Hay otras señoras de mi edad que se atreven, ¡pues yo también!

Todo empezó cuando fui a ver un cirujano recomendado por mi consuegra, para quitarme una verruga que tenía en la frente. El buen hombre, después de visitarme y concretar lo que quería, me enseñó por una pantalla de ordenador una foto mía. Y con solo clicar una tecla empecé a ver cómo iba desapareciendo la verruga. Quedé tan sorprendida de tal invento que empecé a pedirle que me quitara las ojeras, las patas de gallo, la papada, las arrugas de expresión. Y ya que estábamos que me levantara los pómulos y redujera la nariz.

El resultado que vi en el ordenador fue tan extraordinario que no tarde más de cinco minutos a acordar fecha para operarme.


Y aquí me tenéis ¡jovencísima! … bueno, de momento estoy vendada con la cara hinchada. Me duele cuando hablo y sólo puedo beber líquidos con una pajita. ¡Pero lo importante es que me han dejado como si tuviera 50!


¡¡Inocentes!!
¿Supongo que no os habéis creído que me he operado, no? ¡No lo haría nunca! Además, no lo necesito, estoy estupenda para tener mi edad. ¡Todavía me salen pretendientes!
Y como decía mi madre, ¡Quién no le guste que no mire!

Que tengáis un buen día de santos inocentes.

Saludos,

La Yaya

----------------------------------------

La Yaya s'ha operat de cirurgia estètica!

Doncs sí, m'he operat la cara per treure’m almenys 20 anys de sobre. Hi ha altres senyores de la meva edat que s'atreveixen, doncs jo també!

Tot va començar quan vaig anar a veure un cirurgià recomanat per la meva consogra, per treure’m una berruga que tenia al front. El bon home, després de visitar-me i concretar el que volia, em va ensenyar per una pantalla d'ordinador una foto meva. I amb només clicar una tecla vaig començar a veure com anava desapareixent la berruga. Vaig quedar tan sorpresa de tal invent que vaig començar a demanar-li que em tragués les ulleres, les potes de gall, la papada, les arrugues d'expressió. I ja que estàvem que m’aixequés els pòmuls i em fes més petit el nas.

El resultat que vaig veure a l'ordinador va ser tan extraordinari que no vaig tardar més de cinc minuts a acordar una data per operar-me.

I aquí em teniu, joveníssima! ... Bé, de moment estic embenada amb la cara inflada. Em fa mal quan parlo i només puc beure líquids amb una palleta. Però l'important és que m'han deixat com si en tingués 50!

¡¡Innocents!!
Suposo que no us haureu cregut que m'he operat, no? No ho faria mai! A més, no ho necessito, estic estupenda per tenir la meva edat. Encara em surten pretendents i tot!
I com deia la meva mare, a qui no li agradi que no miri!

Que tingueu un bon dia de sants innocents.

Salutacions,

La Yaya

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blogging tips