viernes, 14 de marzo de 2014

Doblar ropa para regalar // Doblegar roba per regalar

Hola majos,

Esta semana he ido al hospital ¡Tranquilos que para nada malo! Fui a ver una hija de mi vecina muy amiga mía, que ha tenido un niño. Que preciosidad de bebé, era igual que su madre cuando nació. Aún me acuerdo como si fuera ayer, llevaba un pijama y unos calcetines a juego con un dibujo de un conejo, ¡Una monada!

Pense que que seria bonito ahora regalarle algo parecido a su hijo. Cuando fui a comprar la dependienta me propuso que lo presentara como si fuera un cupcake, que ya me aclaró que es como se llaman a estas magdalenas decoradas que se hacen ahora. Y me quedé asombrada del resultado.

Cogió la prenda y puso un calcetín al medio sobresaliendo un poco y lo enrolló todo. Lo introdujo en un molde de papel típico de repostería y apareció: Una magdalena de ropa!  ¡Para comérsela, si se pudiera!


Es ideal para ropa de bebé, pero queda muy bien también en ropa interior de mayores y toallas.
Probadlo y ya veréis la cara de sorprendidos que ponen cuando lo regalas.



Buen fin de semana!

La Yaya

--------

Hola reis,

Aquesta setmana he anat a l'hospital. Tranquils que per res dolent! Vaig anar a veure una filla de la meva veïna molt amiga meva, que ha tingut un nen. Quina preciositat de nen, era igual que la seva mare quan va néixer. Encara la recordo com si fos ahir, portava un pijama i uns mitjons a joc amb un dibuix d'un conill. Una cucada!

Vaig pensar que ara seria bonic regalar-li una cosa semblant al seu fill. Quan vaig anar a comprar la dependenta em va proposar que el presentés com si fos un cupcake, que ja em va aclarir que és com es diuen a aquestes magdalenes decorades que es fan ara. I em vaig quedar ben bocabadada del resultat.

Va agafar la peça i va posar un mitjó al mig sobresortint una mica i ho va enrotllar tot. El va introduir en un motlle de paper típic de rebosteria i va aparèixer: Una magdalena de roba! Per menjar-se-la, si es pogués!

[vegeu imatge]

És ideal per a roba de nadó, però queda molt bé també en roba interior de grans i tovalloles.
Proveu i ja veureu la cara de sorpresos que posaran quan ho regalis.

[vegeu imatge
]

Bon cap de setmana!

La Yaya

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blogging tips