sábado, 21 de mayo de 2016

Transformar una corbata en una serpiente de peluche // Transformar una corbata en una serp de peluix

¡Hola majos!

Estos días me ha tocado hacer de niñera de mi nieto pequeño y estoy encantada de hacerlo.  ¡Nos lo pasamos muy bien! A sus padres siempre les digo que me lo traigan cuando quieran, me rejuvenece como mínimo 30 años.

Eso sí, para que no se hipnotice al televisor toda la tarde mirando dibujos o se aísle jugando a la videoconsola, debo pensar siempre cómo entretenerlo. Pero siempre encuentro una actividad o manualidad para hacer.
Esta semana hemos hecho una serpiente reciclando una corbata.  Le encantó la idea con solo decírselo. De hecho, hicimos más de una.


Para realizar la serpiente se necesita:
  • Corbata. La idea es reciclar una que no se utilice.
  • Hilo y aguja o máquina de coser. Para cerrar las oberturas de la corbata y coser los complementos.
  • Relleno. Para rellenar la corbata y la serpiente tenga volumen. Podéis coger relleno de un cojín que tengáis.
  • Botones. Para hacer los ojos de la serpiente.
  • Trozo pequeño de tela o una cinta de color rojo. Para la lengua.


Hacerla es muy fácil. Hay que coger la corbata y descoser un trozo de costura de cada lado. Una vez se tenga el agujero ya se puede introducir el relleno. Utiliza un lápiz o un palo largo para que el relleno entre hasta al fondo y quede repartido en todos sitios.

Una vez esté lleno, hay que volver a coser las costuras abiertas. Antes pero, añade un trozo de tela roja en la punta de la parte más ancha, creando así la lengua.

Y finalmente, cose dos botones para crear los ojos . ¡Queda genial!

La Yaya

Imagenes de Theboomingranny


------------------


Hola reis!

Aquests dies m'ha tocat fer de mainadera del meu nét petit i estic encantada de fer-ho. Ens ho vam passar molt bé! Als seus pares sempre els dic que me’l portin quan vulguin, em rejoveneix com a mínim 30 anys.

Això sí, per tal no s’hipnotitzi al televisor tota la tarda mirant dibuixos o s'aïlli jugant a la videoconsola, he de pensar sempre com entretenir-lo. Però sempre trobo una activitat o manualitat per fer.
Aquesta setmana hem fet una serp reciclant una corbata. Li va encantar la idea en només dir-li. De fet, em vam fer més d'una.

[vegeu imatge]

Per fer la serp es necessita:
Corbata. La idea és reciclar una que no s'utilitzi.
Fil i agulla o màquina de cosir. Per tancar les obertures de la corbata.
Farcit. Per emplenar la corbata i la serp tingui volum. Podeu agafar farcit d'un coixí que tingueu.
Botons. Per fer els ulls de la serp.
Tros petit de tela o una cinta de color vermell. Per la llengua.

[vegeu imatge]

Fer-la és molt fàcil. Cal agafar la corbata i descosir un tros de costura de cada costat. Un cop es tingui el forat ja es pot introduir el farcit. Utilitza un llapis o un pal llarg perquè el farcit entri fins al fons i quedi repartit per tot arreu.

Un cop estigui ple, cal tornar a cosir les costures obertes. Abans però, afegeix un tros de tela vermella a la punta de la part més ampla, creant així la llengua.

I finalment, cus dos botons per crear els ulls. Queda genial!

La Yaya

Imatges de Theboomingranny



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Blogging tips