ARREGLOS LA YAYA COSTURERA
Seguro que en vuestro armario hay más de una pieza de ropa que no lleváis porque no os queda del todo bien o hay algo que no os acaba de gustar. Pues en las tiendas de La yaya costurera os realizaremos los cambios necesarios para que quede absolutamente a tu gusto y a la medida. Como este vestido que hemos cambiado totalmente el estilo del cuerpo conservando el mismo patronaje de la falda.
Para cualquier creación o arreglo de ropa, acercaros a cualquiera de nuestras tiendas de La yaya costurera. ¡Nuestras modistas tienen soluciones e ideas para todo!
ARRANJAMENTS LA YAYA COSTURERA
Segur que en el vostre armari hi ha més d'una peça de roba que no porteu perquè no us queda del tot bé o hi ha alguna cosa que no us acaba d'agradar. Doncs a les botigues de La yaya costurera us farem els canvis necessaris perquè quedi absolutament al teu gust i a la mida. Com aquest vestit que hem canviat totalment l'estil del cos conservant el mateix patronatge de la faldilla..
Per a qualsevol creació o arranjament de roba, apropeu-vos a qualsevol de les nostres botigues de La yaya costurera. Les nostres modistes tenen solucions i idees per a tot!
No hay comentarios:
Publicar un comentario