Buenos días majos,
¡Qué poco dura la ropa de los bebés! Seguro que las madres y los padres comprenderán bien a que me refiero. Crecen tan rápido que en 3 meses ya no les va bien y ¡Aún está como nueva!
Y luego ¿Qué se hace con tanta ropa? Pues lo habitual, si no está pensado tener más hijos, es guardar alguna pieza de recuerdo y el resto se da a otras madres/padres que de seguro les será muy útil.
Otra idea que me ha parecido muy bonita y entrañable es coger una pieza de ropa significativa del bebe que ya no le sirva y convertirla en un peluche. Os enseño unos cuantos ejemplos:
Ya veis que podéis hacer el diseño que queráis, es cuestión de imaginación.
Si queréis podéis proponer vuestras ideas en cualquiera de las tiendas de La yaya costurera y os lo realizarán en poco tiempo y con un resultado perfecto!
¡Buen fin de semana!
La Yaya
-------------
Bon dia reis,
Què poc dura la roba dels nadons! Segur que les mares i els pares comprendran bé a què em refereixo. Creixen tan ràpid que en 3 mesos ja no els va hi bé i encara està com nova!
I després, què es fa amb tanta roba? Doncs el més habitual, si no està pensat tenir més fills, és guardar alguna peça de record i la resta es dóna a altres mares/pares que segur els serà molt útil.
Una altra idea que m'ha semblat molt bonica i entranyable és agafar una peça de roba significativa del nadó que ja no li serveixi i convertir-la en un peluix. Us ensenyo uns quants exemples:
[vegeu imatges]
Ja veieu que podeu fer el disseny que vulgueu, és qüestió d'imaginació.
Si voleu podeu proposar les vostres idees a qualsevol de les botigues de La yaya costurera i us ho farán en poc temps i amb un resultat perfecte!
Bon cap de setmana!
La Yaya
No hay comentarios:
Publicar un comentario